Sunday, February 15, 2015

Tänään...

...olen kaikesta huolimatta kuvitellut itselleni raskausoireita; pahoinvointia ja väsymystä. Vai johtuisivatkohan nämä vain unettomuudesta?

...olen nähnyt kymmenestä sataan raskausvatsaa per minuutti. Siltä ainakin tuntuu. Vaikka kuvittelen oireita, kaikki lapsionni ja raskaudet ympärillä muistuttavat siitä, että itse en ole saanut kantaa lasta hetken vertaa.

...olen yrittänyt muotoilla korrektia vastausta ystävän esittämään hankalaan kysymykseen. En onnistunut hyvin. Olemme ystäviä edelleen mutta voisin veikata, että huonosti muotoiltu vastaukseni aiheutti vaikeasti kuvailtavissa olevaa _jotain_ välillemme.

...olen kaivannut miestäni kovasti. Ystävänpäivä erossa rakkaasta ei ollutkaan niin mukavaa, vaikka sen vietti hyvän vanhan ystävän kanssa.

...olen yrittänyt miettiä miltä tuntuu niistä ystävistäni ja ihmisistä ylipäätään, jotka tulevat raskaaksi haluamatta sitä mitenkään aivan ylenpalttisen paljon. Joille asia on "ihan ok" ja sen kanssa opetellaan elämään ja opetellaan haluamaan. Tuntuiko minustakin joskus tuolta? En muista sellaista aikaa olleenkaan.

No comments:

Post a Comment